donderdag 4 november 2010

Ischias

Ziek zijn is niet leuk. Ik was nog zo van plan om zondag toch naar de dienst te gaan en de prediking te verzorgen. Dat hoewel ik vreselijk pijn had gehad i.v.m. een beknelde zenuw. Zondagmorgen - na een aantal slapeloze nachten - kon ik zelfs niet meer stevig op m'n benen staan. Ik heb dus helaas verstek moeten laten gaan. Gelukkig heeft Marius van Asperen die morgen de prediking verzorgd. Alle dank daarvoor.
Momenteel gaat het gelukkig een stuk beter. Na de deskundige behandeling van Ton van Loon (geluidsman, maar ook fysio therapeut) en na het slikken van medicatie ben ik weer redelijk op de been. Ook vermeld ik met veel dankbaarheid de oliezalving deze morgen. Jan Sybrandi en Arno Post waren daarbij aanwezig. Naast de zalving hebben we ook gebeden om herstel en genezing en het avondmaal gevierd. Het klinkt vreselijk vroom, maar zo bedoel ik het niet. Vandaag was de eerste dag dat ik me weer als vanouds voelde. Dank aan Vader hiervoor.
Ik kijk uit naar zondag. Albert en Esther Knoester uit Dimona in Israel zijn dan in ons midden. Zij zullen ongetwijfeld vertellen over hun bediening onder de Messiaanse Joden.
Ondertussen zijn we wel opgeschrikt door de brand in het gebouw van de CAMA Palestijnse zuster gemeente in Jeruzalem. (zie link)
http://israeltoday.nl/headlines/9-nederlands/1251-brand-in-jeruzalemse-kerk-toegeschreven-aan-joden
Wat kunnen wij doen om onze broeders en zusters daar te helpen. Ik broed er nog op!!
Hieronder nog een mooie foto van de foto site van de gemeente van de inzegening van Arno en Riet Post.
http://www.parousia.nl/fotos.htm
Blessies en shalom, Arie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten