zaterdag 26 september 2009

De oude doos!

Misschien ken je ze: liedjes uit de oude doos. De zangeres zonder naam, Heintje Simons, Corry en de Krekels! Ik ben ermee opgegroeid.
Het leuke is dat je tegenwoordig veel oude nummers gewoon op You tube terug kunt vinden en lekker mee kunt galmen.
Dat heb ik deze week dan ook maar gedaan. "Omaatje lief, blijf asjeblief...heel lang bij ons, net zolang als u leeft... ".
Nu ik tegenwoordig zelf elke avond met omaatje naar bed ga, komt het weer helemaal terug.
Vroeger moest ik het ook. Thuis vond men wel dat ik op Heintje leek. Of dat zo is, mag u zelf beoordelen!













De buren kijken af en toe een beetje vreemd op van mijn gegalm. Ook Dorien en de kids vragen voorzichtig of alles OK is met mij. Maar Julia is mijn grootste favoriet. Ze lacht steeds meer. Zeker als opa over omaatje zingt: Ik heb een lieve oma, ik ben haar lieve meid!


Nu zing ik niet alleen uit de oude doos hoor. Wees gerust. Wat mij ook erg aanspreekt is Ps. 127 in de versie van Psalmen voor Nu: Je kind'ren krijg je van de Heer. Ze zijn een rijke erfenis van God voor jou. En wie volwassen zonen heeft, is een gewapend man. Hij heeft pijlen op zijn boog!
Een beginnetje van dit prachtige nummer hoor je als je hieronder klikt!
Shalom en veel blessies,
Arie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten