vrijdag 4 september 2009


Aweetje
Eindelijk na een lange zomerstop is hier weer even een kort bericht.
Hoewel er enige radio stilte is geweest in het bijhouden van mijn weblog, betekent dat niet dat we hebben stilgezeten. Integendeel.
Na een heerlijke vakantie in het zuiden van Frankrijk, zijn Dorien en ik gelukkig en veilig teruggekeerd op onze vertrouwde stek. En..vol energie.
Die energie hebben we de afgelopen weken gestopt in het klussen in huis. Ad heeft ons fantastisch geholpen in het verbouwen van de keuken, het installeren van een kachel in de woonkamer, het verbouwen van mijn kantoor aan huis op de zolder enz. enz. Het waren weken van veel ongerief, stof, rommel en overlast, maar het eindresultaat mag er wezen!
Een andere keer vertel ik er iets meer over.
Nu eerst toch even wat anders. Ik weet niet hoe het u vergaat. Het is bijna al weer zondag, maar ik gloei nog helemaal na van afgelopen week. Wat een fantastische dienst was het zondag jl. en wat een heerlijke start van het seizoen. De reacties waren zeer positief. Een prachtige aanbiddingsdienst tot eer van de Vader! Een appelerende prediking. Een heel creatieve verwerking. Een bijzondere presentatie van alle teams die weer volop gaan draaien in het nieuwe seizoen en niet te vergeten een overheerlijke maaltijd van de hele clan Pelsmaekers. (excuus voor de verspreking zondag jl.!) Ruim 200 mensen zo'n Indisch buffet aanbieden is niet niks! Alle lof. En als we lof toezwaaien, dan geld dat voor alle medewerkers van afgelopen zondag. (zie de foto's op de site http://www.parousia.nl/)
Nu is de week weer bijna voorbij en hopen we als gemeente samen te komen in twee diensten as. zondag. Ik zie ernaar uit! Al wekenlang ben ik bezig met de voorbereidingen voor de serie diensten en preken over het leven van David. Het was voor mij inspirerend en leerzaam en ik voel me bevoorrecht om zondag iets van Gods Woord in de persoon van David aan iedereen door te geven. In de tweede dienst ligt voor Rocco en mij een pittige uitdaging. We zullen proberen op allerlei vragen vanuit de zaal in te gaan in deze speciale “You're invited” dienst met het V&A concept. (vraag en antwoord)
Ik hoop jullie allemaal weer te zien. Afgelopen zondag was het een volle bak! (oneerbiedig gesproken) Hopelijk is dat as. zondag weer het geval.
Tot slot: Neem me niet kwalijk als ik er weer over begin, maar we kunnen ons geluk als opa en oma nog niet op. Vandaag was ons eerste dagje oppassen op de kleine Julia. En zeg nou zelf: wat een plaatje! Wij zijn dan ook apetrots. Ze werd vandaag drie maanden en begint al gezichten te herkennen en naar ons te lachen. Een klein wondertje van God, toch?

Hier een leuke foto van onze kleindochter!
Blessies,
Arie Davidse
http://aweetjes.blogspot.com/
www.parousia.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten