donderdag 7 oktober 2010

Je wordt ouder pappa

Tsja...ook ik moet eraan geloven. Weer een jaartje ouder vandaag.
Peter Koelewijn zong in 1977 al: Je wordt ouder pappa! Toen ging het over een vent van net dertig. Intussen ben ik al weer 53 geworden!
Je wordt ouder pappa, geef ´t maar toe
Je wilt er alles aan doen, maar je weet niet hoe
Je wordt ouder pappa, geef ´t maar toe
Je bent nog snel maar ook eerder moe
Alles wat ik zei Klonk misschien wat negatief
Maar deze jongen Maakt nog hoge sprongen
En hij wordt wel ouder Maar blijft steeds even lief.
Eén troost heb ik: ik werd vandaag overstelpt door kaartjes, telefoon, e mail berichten en e cards en SMS'jes uit de gemeente. Allemaal hartstikke bedankt! Erg leuk die ontroerende, soms grappige, maar altijd welgemeende wensen.
Ik deel deze dag met Joel Cappon en Ronald Beil. Ik heb ze dan ook allebei gefeliciteerd.
Vanmorgen was het trakteren in de kring van het werkersoverleg. (Nel Bakker, Margreet Nagtegaal, Arno Post en ikzelf) Vanavond trakteren in de kring!
Zaterdag vieren we het met de club van 8 bij ons thuis!
Zondag denken we eraan dat we elke dag weer een dagje jonger worden. Dan is het namelijk de dag van de opstanding. De dag van de Zoon. Van de zon! Eén grote familie reunie staat op het programma. In twee delen. Tijdens de eerste reunie spreekt Henk Medema en vanaf half twaalf ben ikzelf aan de beurt. Over 10-10-10!

Blessies en shalom.
Arie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten