maandag 26 april 2010

Familie reunie

Deze week was onze jaarlijkse familie reunie van de Davidsen. Altijd weer leuk om opa en oma, broers en zussen, neven en nichten te zien en te spreken.
Dit keer was de kleine Julia er voor het eerst bij. En natuurlijk ook Michiel. (vriend van Daphne)
Een paar sfeerimpressies d.m.v. twee foto's.
Verder moet ik de komende weken nog rustig aan doen. De breuk in mijn sleutelbeen moet langzaam herstellen. Het gaat al beter dan vorige week. Gelukkig. Elk nadeel hep z'n voordeel, dus kan ik nu wat meer lezen. Iets waar je anders niet aan toekomt. Ik ben momenteel verdiept in het boek van Dr. A. van de Beek "de kring om de Messias", Israel als volk van de lijdende Heer. Later hoop ik erop terug te komen in prediking en in een recensie.
Voor nu: geniet van de meimaand!
Blessies en shalom,
Arie



Geen opmerkingen:

Een reactie posten