maandag 19 april 2010

Deo Volente

Zo God het wil. Regelmatig plaats ik deze uitdrukking bij komende gebeurtenissen. Zo ook afgelopen zondag. Ik zou de prediking in de tweede dienst verzorgen, maar het liep anders. In de nacht van zaterdag op zondag kreeg ik last van buikkramp. Achteraf niets ernstigs. Gelukkig. Maar op het moment zelf wel zo pijnlijk dat ik van de pijn ben flauwgevallen en daarbij mijn sleutelbeen heb gebroken. Dat betekent dat ik de komende drie tot vijf weken een mitella moet dragen en de schouder absolute rust moet geven. Heel vervelend. Nu zit ik met m'n rechterhand letter voor letter te typen. Het kost wat moeite en pijn, maar ik wilde in elk geval na de berichtgeving van zondag jl. dit even melden. Verder gaat het goed met ons. Dank voor alle belangstelling. De komende weken ben ik echter uitgeschakeld en moet rust houden.
Tot nader bericht zoals altijd
blessies,
Arie

7 opmerkingen:

  1. Lieve Arie, veel geduld, kracht en zegen wensen en bidden we je toe tijdens deze 'verplichte' rusttijd!! Hartelijke groeten Marius en Hanneke van Asperen. Psalm 27 (was nu de tekst van afgelopen zondag) een geweldige psalm!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel vervelend voor je Arie. We zullen voor je bidden en wensen je beterschap en een gezegende tijd toe met veel rust!
    Peter en Ariëtte Dijs en dochtertrio

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natuurlijk beterschap gewenst! Maar ook geduld. Blessies to you to.

    Margreet & Johan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Arie, wat een pech! Maak van de nood een deugd en ga lekker met je mitella in de zon zitten ;-)
    Beterschap en veel sterkte!
    Ron en Jolanda Rijneveld

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een pech!!!!En wat een pijnlijk grapje ook! Heeeeel veel beterschap toegewenst! Doe ook rustig aan dan he!!!! Lekker lezen! Voorbereiden op de komende Israël reis ook natuurlijk!
    Als het goed is, ben je de 24e mei weer op en top in orde!
    Shalom Joke Harcourt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Arie,

    Wij wensen jou veel zegen en veel beterschap.

    Betty en Bernabe Huaytalla de Jong

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel sterkte, was wel even schrikken het bericht! Gelukkig uit eigen hand even een update! Heel veel sterkte en hopelijk wordt de pijn snel minder!

    Groetjes
    Carolien Sanne

    BeantwoordenVerwijderen