woensdag 3 juni 2009

Het tweede boek van Carlos Ruiz Zafon is uit! "Het spel van de engel." Wie zijn eerste boek gelezen heeft, weet wat dat betekent. Ik ben er laaiend enthousiast over. Dorien wil dat ik nog wacht met lezen tot het vakantie is. Ik heb het beloofd, maar of het me lukt me eraan te houden? :)


Vandaag een heerlijke dag met het kersverse bruidspaar. Op een prachtige locatie in Rhoon in een heus kasteel en een romantisch kerkje heb ik het huwelijk mogen inzegenen van Jiska Schuurmans en Curly Chin-A-Teh. Erg leuk stel mensen! Het was een ware co-productie van Parousia Gouda en de Regenboog in Veenendaal. De vader van de bruid had een
indrukwekkende prediking! En beide jonge mensen straalden helemaal.
Hier een leuke foto van hen en de kring Chanan uit Korte Akkeren!

1 opmerking:

  1. Leuke foto!

    Jullie staan er allemaal geweldig op!
    Het was inderdaad een prachtige bruiloft.

    Bless,
    Roc

    BeantwoordenVerwijderen