donderdag 14 mei 2009



Onze kring. Al jaren trouw in lief en leed. De groep Oudewater is mijn zeer lief. Gisteren zijn we begonnen met een studie over de feesten van Israël. Aan de beurt was het Sjevoe-ot feest ofwel wekenfeest, dat overeenkomt met ons Pinksterfeest.
Ik zie er naar uit dat een dubbel deel van Gods Geest op de Pinksterdag over onze gemeente mag worden uitgestort. Lijkt me geweldig om mee te maken!
Maar eerst komt as. zondag. Dick van Scharrenburg brengt weer zijn maquette mee van de tabernakel in beide diensten. In de eerste dienst geeft hij een korte toelichting en dan besluiten we onze serie preken over het leven van Mozes. Ik vond het een voorrecht om ermee bezig te zijn. Ik hoop dat iedereen er ook veel aan gehad heeft.

Shalom, veel blessies en tot zondag in één van de diensten.
Arie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten