zaterdag 27 augustus 2011

Zuidplas

Bijna is het zover. De start van de nieuwe gemeente ABC Zuidplas. Gisterenavond hadden we een overleg met het kernteam. Wim en Jenny en Groen en Tettie willen - samen met Dorien en mijzelf - de schouders eronder zetten. (zie foto)
Heel blij zijn we dat al zo'n 35 mensen zich hebben opgegeven voor de kringen in Moordrecht, Zevenhuizen en Nieuwerkerk aan den IJssel. Ook op de diverse publicaties in de media (AD Groene Hart en het Kanaal) zijn positieve reacties gekomen.
We beginnen met een gezellige barbecue op za. 3 sept. as. De voorbereidingen zijn in volle gang.
Verder houd ik me bezig met de voorbereidi ng op de college's theologie die ik hoop te geven aan het Evangelisch College in Amersfoort. Terug van weggeweest wil ik mij het komend seizoen graag weer dienstbaar maken in het onderwijs.
En ook het jaarlijkse colloquium komt snel dichterbij. Deze officiele academische bijeenkomst aan de ETF in Leuven, Belgie zal ik bezoeken in het kader van mijn promotie.
En dan.....onze tuin is afgeladen met hout voor de winter. We hebben ons rot geschouwd aan hout dat we via Addy hadden gekregen. Lange tijd zijn we bezig geweest met het zagen, maar nu liggen dan ook alle stapels klaar om in vlammen op te gaan.
We kijken uit naar een prachtig, warm, interessant, inspirerend, innoverend en uitdagend nieuwe seizoen.

Blessies en shalom,

Arie





< /div>
< b r>






< / div>



< br>




< div cl a ss="blogger-post-foote r ">




< div class="blogger-post-footer">< i mg width='1' height='1' src='http s ://blogger.googleusercontent.com/tracker/%20%202%20%20843249519698855554-6237458179342846460?l=aweetjes%20%20.%20 % 20blogspot.com' alt='' />

< br>


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten