woensdag 22 april 2009

Hallo allemaal,
Hier mijn eerste blogspot berichtje.
Ik ben van plan om van tijd tot tijd zo'n berichtje te plaatsen.

Zondag, op de eerste dag van de week, gaan we samen met elkaar nadenken over de gaven en talenten die God ons gegeven heeft. Samen ontdekken en samen investeren! Ik zie uit naar het getuigenis van Corne Blitterswijk dat gepland staat! Weet u nog dat hij enige tijd geleden 100 euro kreeg om te investeren!!

Ik was afgelopen week erg geraakt door de gebedsoproep van Robin van der Reest voor zijn vader en Marry Soares. Je voelt je op zondagavond van zeven tot kwart over zeven toch even verbonden met elkaar voor Gods genadetroon. We mogen samen grote dingen van God verwachten.

Als Raad zijn we sinds jan. jl. bezig met de ontwikkeling van de gemeentevisie. Graag uw gebed daarvoor. In een volgend e mail bericht schrijf ik er iets meer over.

Het zal u misschien verbazen, maar in mijn planning ben ik al bezig met de nieuwe prekenserie over het leven van koning David voor het najaar in de eerste dienst. (als je Davidse heet, heb je vanzelfsprekend ook iets meer met de figuur van koning David) Ik werd bijzonder getroffen door 1 Sam. 16:7 God kijkt niet naar de buitenkant, maar ziet het hart aan. David (met al zijn typisch menselijke fouten) was vooral ook een man naar Gods hart. Zo wil ik ook zijn. Jij toch ook?!
In de voorbereiding werd ik tot tranen geroerd door een prachtige videoclip over Susan Boyle uit Engeland, een vrouw van 47 die meedeed aan "England God talent." Bekijk het eens door onderstaande link aan te klikken.

http://www.youtube.com/watch?v=9lp0IWv8QZY&feature=related

Van 1 t/m 9 mei ben ik afwezig. Even ertussen uit om de batterij weer op te laden. Voor dringende zaken kunt u terecht bij een van de oudsten. Zij weten mij in noodgevallen te vinden.
Voor nu zie ik erg uit naar zondag. Ik hoop iedereen te begroeten in een van de diensten.

Blessies en shalom,
Arie

1 opmerking:

  1. Dag Arie, gefeliciteerd met je weblog. Je bent nu echt een "moderne voorganger". Veel zegen bij al je werk en activiteiten gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen