zondag 9 oktober 2011

54 jaar

Gisteren mijn 54e verjaardag gevierd. Tientallen kaarten, telefoontjes en tal van felicitaties ontvangen oa. via facebook. Het was een super gezellige dag met alle kinderen en kleinkinderen. Omdat we van koken houden hebben we allerlei lekkere gerechten gemaakt en de hele avond ervan genoten. Eigen gemaakt shabbatsbrood, humus, een spinazie voorgerecht met  room, franse uiensoep, een Israelische bulgus salade, scharrelkippen op de barbecue met speciale kruiden, kwark met verse vijgen, koffie toe met eigengemaakt appelgebak en kwarktaart. Zo. Onze buikjes zitten voorlopig vol en er kan weer gevast worden komende week. 's Avonds laat bereikte mij het bericht over het overlijden van Adri van der Reest. Dat was een schok. Adri was van mijn leeftijd en zijn ziekbed (kanker) is toch nog snel gegaan. Een kort bezoek gebracht 's avonds laat aan Wilma en de kinderen. Het was zeer goed om samen onze handen te vouwen en troost te zoeken bij God. Hoe het kan gaan: Vandaag bereikte mij het bericht over de geboorte van Jayden bij Jiska en Curly. Zo zie je maar dat blijdschap (verjaardag en geboorte) dicht liggen bij verdriet (overlijden) Jayden is de eerste baby die geboren is in de nieuwe ABC gemeente Zuidplas. Volgende week hoop ik iets meer te schrijven over mijn eerste boeken die ik in het kader van mijn dissertatie heb gelezen. Blessies en shalom. Heet is vandaag Jom Kippoer. Grote Verzoendag! Lees 2 Cor. 5:19!

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten